עיצוב חדר האמבטיה

חדר האמבטיה שלכם יכול להיות מרחב לחגיגה אמיתית, ולא סתם עוד חדר פונקציונאלי בו אתם רוחצים את עצמכם. החיים הם חגיגה, ומי שדואג להשקיע מחשבה בבית שלו, יקבל בחזרה תחושה מיוחדת ונעימה. לא סתם אומרים שהבית הוא איפה שהלב, ותשומת הלב שלכם בעיצוב חדר האמבטיה שלכם היא מהלך נבון וכייפי.

הדבר הראשון שיש לשים לב אליו בעת עיצוב חדר האמבטיה הוא הריהוט הגדול. לא משנה מה הגודל של חדר האמבטיה שלכם, ישנם מספר רהיטי בסיס גדולים יחסית, שתופסים הרבה נפח. אם יש לכם אמבטיה, אנו ממליצים לעבור למקלחון. מקלחונים משחררים מרחב רב בחדר, שכן רובנו כמעט לא משתמשים באמבטיה שלהם. מעבר לכך, הם נוחים לניקוי ותחזוקה, הופכים את הכול לנגיש יותר, ומאפשרים לכם לשנות את הלוק של חדר האמבטיה שלכם ברגע אחד.

מקלחון-פינתי

הכיור וסביבתו

כיור גדול הוא לרוב טעות, אבל אין ספק שבעיצובים מסוימים, וממש לא בכולם, הגודל כן קובע. הן במראה והן בנוחות השימוש, הגודל של הכיור שלכם וצורת העיצוב שלו ישפיעו ישירות על כמה כיף לכם לשטוף פנים בבוקר, לצחצח שיניים, ולהשתמש בחדר האמבטיה שלכם. השקיעו זמן בבחירת הכיור הנכון והחלפת הישן בחדש, והחדר הפך לנעים יותר לשימוש.

ארון האמבטיה, לרוב ארונית קטנה הכוללת מדפים לכלי איפור, תכשירים שונים, ושאר הדברים שאנו רוצים שיהיו נגישים באמבטיה שלנו, היא לעיתים לא רהיט נוח. אין מספיק מרחב, הכול מתערבב בפנים, והגישה לחפצים פשוט לא נוחה. השקיעו מעט בבחירת ארונית נוחה ומעוצבת במיוחד. השילוש החשוב – הכיור, הארונית והמקלחון שלכם הם ההשקעה החשובה ביותר.

צבעים ותאורה – ליצירת אווירה

לא משנה באיזה חדר מדובר, האווירה היא מה שקובע את התחושה הכללית בחדר. השקעה בצבעים הנכונים, בלי להתפשר על מה שיש, היא דבר פשוט, קל לשינוי, ומהלך שמאפשר לכם לשנות בין-רגע את האווירה בחדר האמבטיה שלכם.
התאורה של החדר צריכה לענות על שני צרכים, גם להאיר את החדר באופן כללי, וגם לאפשר לכם לבצע את הדברים שאתם עושים מול הראי הגדול בנוחות, ועם נראות גבוהה. לרוב מומלץ לשלב שני סוגי תאורה, כללי וישיר. הכללית רכה, נעימה אך לא חלשה, והישיר מאיר את האזור של הכיור והמראה שלו, בעזרת ספוטים, בכפתור נפרד.

מקלחון-1